vrijdag 17 februari 2017

Feuilleton


Wat je ook zou kunnen lezen als;
Eigenlijk had ik gisteren geen zin meer om de foto's van 
mijn camera af te halen en ze te bewerken, dus ik bladerde
wat door de mappen met foto's die ik al had.
Ik koos deze foto die ik maakte voor Lov-ing Wool,
(waar je overigens ook het patroon in kan vinden)
op een snikhete dag in Turkije ergens op een bergtop.
Wij reden daar rond met een doos vol haakwerk,
voor het geval ik iets leuks zag om het aan/op te hangen,
of om neer te leggen..en dat was vaak zo.
Om helemaal precies te zijn, dit was de deur van een
verlaten schuurtje bij een grint-hoop.
De foto heeft het boek nooit gehaald, omdat er
zoveel anderen waren, toch bewaarde ik hem.
Ik tekende er wat op in Photoshop en omdat ik geen 
idee had wat ik over de foto zou moeten zeggen,
dacht ik dat het leuk zou zijn om te verwijzen 
naar het bericht van gisteren, zo lijkt mijn blog een beetje
op een feuilleton (vervolgverhaal)
wat je vroeger wel zag en kon lezen in damesbladen..
(leest er nog wel eens iemand een feuilleton?)

Enfin, wie weet wat het weekend brengt..
Geniet ervan.
-X-

6 opmerkingen:

  1. Fijne vrijdag lieve Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto en mooie tas en leuk vervolgverhaal. Ik lees ze eigenlik niet meer de vervolgverhalen maar ze zijn wel heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een leuke foto. Ik lees iedere week de feuilletons/dagboeken in de Margriet en de libellen. Staand naast het tijdschriftenvak. Ben altijd nieuwsgierig naar de ontwikkelingen. Hartelijke groeten Beerta.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heuse feuilleton, dat is weer eens iets anders. Je moet er wel oog voor hebben wat mooi opp de foto uitkomt. Ik teken in gedachten de schuur met het grindpad er om heen. Ik weet niet of ik er dan op was gekomen om daar mijn mooie jas aan de deur te hangen om deze mooie foto te nemen.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto, mooie tas, boek heb ik, dus.... ga de tas haken...
    Heel mooi weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto! ik kijk ook vaker in mijn foto mapjes en ga uiteindelijk nog een nieuwe foto maken. Soms gebruik ik ook "oude foto's".
    Ik lees je blog al 7 jaar lang! Feuilleton of niet, ik blijf je volgen. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)