donderdag 26 januari 2017

Lala..


Eindelijk maakte ik deze week het kussen af,
waarvan ik vorige week het mazen liet zien.
Ik maakte het voor het nieuwe huisje, of waarschijnlijk
beter gezegd voor de bank van mijn dochter Judith.
Ik beloofde nog even een foto te laten zien.
Dit is even een lala bericht, dat heb je wel eens,
van die ochtenden dat je wakker wordt  en denkt
aah ja, dit wordt een lala dag..zo'n dag die zomaar wat
voortkabbelt, zonder diepe gedachten of belangrijke zaken
en als je dan probeert te bloggen, dan krijg je dit ;-)

Ik neem het maar zoals het komt, jij?
-X-

12 opmerkingen:

  1. Goed idee. Fijne dag. Groet, Mariët.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Opus zong het al lalalalala live is life��.Fijne laat maar waaien dag of we zullen het wel beleven dag.groet Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. met dat kussen wordt mijn dag een geweldige dag. Vind hem zo leuk. geniet gewoon van de foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal prima, zo'n lala dag :-)
    Ook leuk dat je een kussen MAASt voor je dochter trouwens!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kussen dat mooi is om op een Lala-dag te laten zien.

    Keuvel lekker verder vandaag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker toch even LaLa. Mooi kussen is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kreeg woensdag jou boek voor mijn verjaardag; prachtig! Vol met inspiratie...dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk zeg.
    Zal dochter wel blij mee zijn.

    Ikmheb meer een baba dag, zo'n dag dat je wakker wordt en denkt "oh jee, zet deze griep door of niet"
    Geniet van je weekend, groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een mooi kussen! Daar zal je dochter vast heel blij mee zijn!

    Groetjes Marijke
    zusjeknus.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kussen! Ik vind het wel eens fijn zo'n lala-dag voor mijzelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. :-) De laatste tijd moet ik regelmatig aan je denken. :-)
    Telkens ik reclame zie of hoor van de film 'la la land' denk ik aan je. Mijn hoofd is volledig overtuigd dat jij die hebt gemaakt. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)