woensdag 9 april 2014

I wish you could hear this tree..


Oh, ik wou dat je deze boom kon horen,
dat klinkt misschien een beetje gek
(het is ook nog heel vroeg in de ochtend;)
maar er zitten zoveel vogels in..
De combinatie van de bloesem en het 
gekwetter is echt prachtig..
Omdat er op deze foto geen vogel te zien is..
maakte ik er nog eentje..


Ik ga zo met de pont, de bus, de trein
en weer de bus naar de uitgever in Utrecht,
waar ik een afspraak heb met de redacteur en de vormgever,
want ik weet niet of ik gisteren
niet helemaal duidelijk op schreef,
maar enkel de cover van het boek is klaar,
(dat moet zo ongeveer als eerste omdat het in de folder moet)
maar de rest van het boek...ohoh..
ik ben er nog lang niet...

Als alles goed gaat, ligt het begin Oktober
in de winkel
(zal dat een fijn moment zijn,
ik weet zeker dat ik Zo blij zal zijn,
als een vogeltje in een kersenboom..)

Ik wens je een fijne dag
-X-

12 opmerkingen:

  1. Mooi hè, dat gezang van de vogels 's ochtends... ik blijf nog wel eens eventjes liggen om ervan te genieten. Succes en fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne dag vandaag! Ik denk dat ze je persoonlijk willen complimenteren met het resultaat tot zover. succes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Suc6 bij de uitgever!
    Enne.....geniet van je reisje en het mooie weer ☺.
    Fijne dag.


    Lieve groet, Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om zo'n boom met inhoud 's morgens te horen. Geeft gelijk een fijn gevoel.
    Succes bij de uitgever en met het vullen van het boek.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk he, het tiereliert hier ook van de vogeltjes, ik word er altijd heel vrolijk van.
    Succes vandaag en fijne dag,
    Liefs Tink

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Ingrid
    Hoop dat je een fijne en succesvolle dag hebt gehad.
    Geniet nog even met het zonnetje erbij van je prachtige boom.
    Lieve groet Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geniet van het zonnetje, je vindt vast inspiratie van al dat mooie weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk, dat gekwetter en gezang van de vogels. Ik geniet er ook zo van. Spannend hoor, je boek. Ik kijk er naar uit.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het altijd zo fijn wakker worden als de zon al in onze slaapkamer schijnt en ik hoor de vogeltjes kwetteren en fluiten. Krijg er echt goede zin van! Succes met je boek!!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)