vrijdag 15 februari 2013

Happy mailbox, dresses &buttons...


de laatste tijd heb ik een hele vrolijke brievenbus,
hij kleppert dat het een lieve lust is,
de meest gezellige verjaardagspost valt op de mat,
en jee, wat maken jullie er veel werk van,
mooie kaarten, slingertjes, lieve wensen,
het is echt een Feestmaand zo, Februari,
ondanks het waardeloze weer,
ik raak er niet over uitgemopperd,
nu zal het wel elk jaar hetzelfde zijn, dat weer, maar toch..


ik kijk uit naar de eerste lekkere dagen,
om weer eens een vrolijk jurkje aan te kunnen,
en het rommelmarkten seizoen..oh ja dat ook,
ondertussen ben ik wel zelf bezig met het
(voornamelijk geestelijk; ) voorbereiden om weer eens
op de markt te gaan staan,
een paar weken geleden ging ik even kijken bij Jolanda,
op de Sundaymarket, gewoon voor de gezelligheid,
maar ook om mijzelf te motiveren..


wel, dat laatste is niet echt gelukt..
als ik al die bibberende vrouwen (en mannen)
zag staan...oh oh..
wel kocht ik bij haar deze lieve knopenkaartjes,
die wilde ik meteen hebben,
wat is Dat toch, ik weet eigenlijk meteen al
dat ik er niks mee doe,
maar op de één of andere manier
onweerstaanbaar...


dus ik legde ze thuis in een mandje
(één van de vele gevuld met kleine Nutteloosheden)
van de week kwam ik ze weer tegen
en bedacht dat ik ze ter ruil kon aanbieden,
dus heb je zin in zo'n knopenkaartje,
tezamen met een zakje knoopjes,
(ik zal die vieze rode knoop van de eerste knopen-foto
er even tussenuit halen, ik zie het nu pas :)
laat het dan even weten,
ook welk kaartje je het leukste vind...


vandaag trek ik maar weer mijn dikke grijze trui aan,
en ga ik boven mijn markt dozen sorteren en prijzen
(en me opgeven voor de markt van April, dat ook)

de papiertjes van vorige week wil ik graag ruilen met:
Arnika, Melanie en Lien,
als jullie je adres willen mailen,
stuur ik het op.

fijne dag
-X-

31 opmerkingen:

  1. Ja, dat weer... Ik heb er ook niks mee. Ik wil zon! Ik hou zo van de zomer. En van knopen. En van roze. Ik ga dus voor het laatste knopenkaartje. Zoiets leuks kom ik nou nooit tegen op de rommelmarkt. Misschien moet ik er wat vaker naartoe gaan...

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gek van knopen, ik doe gezellig mee.

    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen ingrid,

    Hier in het noorden(vlakbij Groningen)begint de dag ook aardig grijs,ondanks het kleine laagje sneeuw dat er ligt ziet het er erg triest uit...maar goed het is even niet anders, en met die blik op die vrolijke voorjaars jurkjes van jou begint de dag dan toch wel weer vrolijk...maar gewoon even niet teveel naar buiten kijken deze ochtend ...haha.
    Ik wens je toch een fijne(uitsorteer) dag!

    Groetjes,
    Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Al weken lees ik je blog,
    nu word het eens tijd dat ik gewoon ga reageren, volgens mij ben je niet eng, maar gewoon gezellig..

    Rommelmarken, jaaaa like it, maar er zelf staan.. Beschik over het slechte bewaar-gen, en kan niets weg doen...

    Vind de knoopjes super schattig..
    Brengt me op een idee, zou zo iets best met mijn knoopjes kunnen doen..

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi
    Ik mopper lekker met je mee. Nu mijn kind alweer voor de zoveelste keer ziek is, wil ik echt lente. Deze week kocht ik een aantal zakjes met bloemenzaad. Het lijkt me leuk om die met jou te ruilen voor het kaartje met de roze knopen.
    Veel plezier met je dozen!
    Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi,
    Als ik rondkijk op je blog en naar alle mooigekleurde foto's kijk, dan vergeet ik even het grijze, mistige weer buiten.
    Wat heb je een leuke knopen op de kop getikt. De Sunday-market is voor mij een beetje ver weg (ik woon in die andere mooie stad, daar in het Noorden), maar misschien moet ik toch eens een kijkje komen nemen.
    Zo leuk, die knoopjes. Een voorkeur heb ik niet, ik vind ze allemaal even mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Let niet op het weer, maar maak het binnen gezellig voor jezelf. X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ingrid,

    Oh,het kaartje met het katje!
    Wat een leukerd!
    Zou graag met je ruilen.

    Groetjes Janet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het weer is pet, maar de knoopjes zijn top!
    Vooral die rode. Wat een vondst weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke knoopjes allemaal, ik ben gek op knoopjes. Ik zou de groene knoopjes graag met je willen ruilen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Knopenkaartjes zijn gewoon lekker om naar te kijken, dus doe je er wel wat mee: je geniet ervan :-)
    Gisteren kreeg ik van Mikodesign het lapje Frida Kahlo-stof in de brievenbus, van de vorige give-away. Het is zo leuk! Ik hou het nog een paar dagen heel om naar te kijken, maar mijn handen jeuken om er leuke kleurige dingen van te gaan maken :-)
    Enorm bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Er is een mailtje naar je verstuurd met mijn adres.nog een fijne vrijdag.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben ook zo toe aan lente, zon, mooi warm weer, fluitende vogels, dartellende lammetjes ....mooi hoor die knopenkaartjes! Ik zou ze graag met je willen ruilen! De roze of de groene hebben mijn voorkeur. Een fijne vrijdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Ingrid,

    Wat is dát toch herkenbaar...Hier kwam ik gisteren ook allerlei knoopjes, belletjes en lintjes tegen waar nog niks mee gebeurd is. Steeds als ik er naar kijk denk ik: zooooo mooi. Dus eigenlijk zonde om er iets mee te maken. Stom zeg, haha.

    Liefs,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Ingrid,

    Hier schijnt het zonnetje[in het westen].
    Zou graag de knoopjes willen ruilen met een zelfgemaakt geluksengeltje van vilt.
    Het maakt niet uit welke knoopjes;vind alles leuk!

    Groetjes,
    Jose'

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jaaa kom op met die Lente he!
    maar wat een vrolijke knoopjes, daar gaat de zon spontaan toch van schijnen ;)
    Als ik mag kiezen, dan ga ik voor de knoopjes op de laatste foto (lichroze met kartonnetje waar mieren (?) op afgebeeld staan.
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk die kaartjes met knopen! Ik zou het kaartje met de kat graag willen ruilen! Leuk dat je je weer gaat opgeven voor een markt, wie weet wat een lekker lenteweer het in april is!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Haha best herkenbaar eigenlijk. Iets perse willen kopen terwijl je weet dat je er niets mee gaat doen :) Och, zolang het allemaal niet teveel kost zie ik er geen kwaad in :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaartjes met knopen! Ik ben bezig met verhuizen en kom er achter dat ook ik van het bewaren en verzamelen ben. Maar ach wat geeft het:-) ik pak het in en manlief mag de dozen sjouwen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ga niet voor de knopen maar wel voor de gezellige brievenbus! Wat zou dat leuk zijn om elke dag leuke post te ontvangen al is het maat een gezellig kaartje???????????
    gr.beppie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat is dat toch met nutteloosheden en hun aantrekkingskracht... pffft, voor elke nutteloosheid die ik weggeef komen er minstens 10 terug! Hoewel ik de knopenkaartjes geweldig vind laat ik ze aan mijn neus voorbijgaan... met pijn in het hart hoor... dat dan weer wel *zucht*

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ohhh, die roze....gek op knoopjes!!!Ik ben bezig aan stapels met babyvestjes van restjes, ze zouden erg van pas komen! Ingrid, waar wil je voor ruilen? Waar maak ik je BLIJ mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk leuk de knopen kaartjes,maar ik zie dat je al genoeg ruilers hebt haha,fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hmm inderdaad tijd voor leuke jurkjes en rokjes, want mijn ozo leuke truien zijn nu toch minder leuk dan aan het begin van de winter. Maar gelukkig nog wel warm.

    Wat heb je leuke knopen kaarten, ik heb een zwak voor knoopjes. Ik vidn de groene heel erg mooi.

    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nog even en de jurkjes kunnen weer aan. Heerlijk.
    Ik zou wel met je willen ruilen. De rose knoopjes tegen een paar mooie kaarten, lijkt je dat wat?

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind de rode knoopjes heel mooi! ruilen voor een gehaakte sleutelhanget? Zie mijn blog post van gisteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Graag ruil ik knoopjes met je. Ik gebruik ze voor mijn armbanden. Misschien wil je daarvoor ruilen of laat je je graag verrassen ? Ik vind de blauwgroenige knopen mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ik doe graag mee voor de groene knoopjes

    gr.liduin

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heb jij ook al zo'n knopentic? :) Ik vind de roze erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Brievenbussen moeten klepperen :)
    Ik vind de groene erg leuk.
    Maar wel of niet in de prijzen vallen, doe me je adres even ?:)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ja, ik wil ook wel ruilen. Dat kaartje met die roze knopen vind ik leuk. De beestjes lijken wel mieren en die passen nou net goed bij de naam van mijn blog...
    Ik ga alvast nadenken over wat ik jou zou kunnen sturen, ik kan me bijna niet voorstellen dat ik hier iets heb, dat leuker is, dan hetgeen jij altijd laat zien op je blog. Maar ik doe mijn best!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)