vrijdag 13 januari 2012

Little garland (and blog-stress)


alweer een tijd geleden verkocht ik
 een stapel stofjes aan iemand,
we mailden wat heen en weer
en daar ontstond een leuk contact uit
zij stuurde mij een kadootje,
ik haakte voor haar een slingertje
zomaar, voor de aardigheid..
nog niet zo lang geleden
vroeg ze mij of ik het leuk zou vinden
als het slingertje in productie werd genomen 
voor haar wel heel Feestelijke webshop..
Ja, ja ja..!


gisteren zag ik de product-foto's
(het ziet er echt Geweldig uit)
en vandaag ontmoeten wij elkaar hier in Amsterdam
allemaal bij toeval tot stand gekomen..
wie zij is
en hoe het slingertje eruitziet..?
(word vervolgd)

nb.gisteren werd Zonder opgaaf van reden
de blog van mijn dochter Judith verwijderd
(hele account opgeheven)
(ik wist helemaal niet dat dat kon,
en ik moet zeggen dat ik er nogal van schrok,
je moet er toch niet aan denken...)
is er iemand die dat ook is overkomen
 hoe is dat opgelost
en hoe kan je het Voorkomen?

10 opmerkingen:

  1. Whaaaaaaaaaaaaaaa! Mama hij doet het weer =D
    Wow super blij.. Ik heb gisteravond nog een bericht op het google forum gezet, dit heeft gewerkt =)... Nog geen idee wat het is geweest!
    Good luck straks met de afspraak!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne dag vandaag hoor!! Leuk zeg wat je schrijft over je slingertje!!
    Maar wat vervelend en raar van de blog van je dochter... nooit geweten dat dat kon. 'k Zou ook niet weten hoe dat nou kan?? Stom zeg.
    Suc-6-7-8 in Amsterdam!!
    Lieve groet, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, die blog doet het gelukkig weer..
    Veel succes met je afspraak, ben heel benieuwd!
    Veel plezier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk je slinger in poductie!!
    En je blogsccount ineens weg?! Ik heb het wel eens eerder gelezen. Lijkt me vreselijk! Gelukkig lees ik dat je dochter hem weer erug heeft:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat cool van die slinger.....en wie weet waar dit het begin van is, leuk leuk leuk!

    En gelukkig is de blog ook weer terecht. Ik had mijn blogs voorheen bij web-log en daar is ook vanalles aan de hand geweest en blogs kwijt en zo dus ik kan me voorstellen dat Judith daar helemaal niet blij van werd. Gelukkig is het snel weer opgelost. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. GGelukkig! hij doet het weer...ja soms doet het blog heeeeeelllll raar...suc6 vandaag x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh vast bij Een Nieuw Avontuur in Amsterdam....en zo niet, mist zij er iets aan ;) Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is wel even schrikken als je blog ineens weg is, zie dat het allemaal met een sisser is afgelopen. Gelukkig maar! Wat heb je trouwens een lief hulpje om je bolletjes wol op te rollen! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend leuk van dat slingertje, misschien in dit nieuwe jaar vol mogelijkheden het begin van een nieuwe klein carriere? En wat raar van dat blog van je dochter, ik heb er totaal geen verstand van maar ik las dat hij het gelukkig weer doet.
    Heb een goed weekend.

    Groetjes,
    Miralda

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)