vrijdag 10 december 2010

Play ...

it 's a Happy talent
to know how to play..
R.W Emerson

nu ik toch zo ongeveer mijn hele lapjeskast
leeg heb gehaald
voor mijn nieuwe bloghoofd...
bied ik 4 vintage lapjes te ruil aan
tegen iets wat je leuk vind om mij te sturen
(alle lapjes ongeveer 75/100 cm,
genoeg voor een tas, kussen, of waar je zin in hebt)
-zeg even welke stof je leuk vind,
de 2de van boven heeft een flanellen achterkant
de 3de van boven is een soort badstof-

-if you like to swap a piece of vintage fabric ( 75/100cm)
with anything you like to send me
please leave a reaction..)

Enjoy your weekend
-x-

20 opmerkingen:

  1. Oh mag de onderste ruilen, die vind ik tegek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heej Puur Arnika, je bent me net voor : ) Ik vind de onderste ook het gaafst, maar de tweede van boven vind ik ook leuk. Mag ik met je ruilen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de onderste ook super! Kan je met twee kandidaat zijn voor hetzelfde lapje?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke actie. Ik zou heeeeel graag de tweede van onderen met je willen ruilen! (de blauwe). Ik hoop dat het kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Poes P, als er meer reacties zijn voor hetzelfde lapje loot ik gewoon, lijkt mij het eerlijkst..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dan teken ik ook graag in voor de onderste (de groene), met als tweede keus die met de oranje en blauwe bloemetjes. Wat leuk dat je met ons wilt ruilen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. very nice news! love your blog! :)
    huggs from Portugal!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hai ook al hebben we net geruild ik doe een gooi naar het eerste lapje....ruilen?
    Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oe wat leuk! stofjes! ik wil graag een hoesje voor mn haaknaalden maken... de onderste vind ik het mooiste :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk zeg,

    dan wil ik ook wel graag bij de loterij voor het onderste stofje! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Pas je blog ontdekt, erg leuk!
    Ik wil ook wel ruilen!
    De blauwe stof vind ik het mooist.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ahaaaa?!!!! Ik wil wel graag voor de 2de stof met blauw en oranje bloementjes met je swappen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En ik zou ook heel graag de tweede van onderen (de blauwe) met je willen ruilen. Handig, 2 Linda's die hetzelfde lapje willen.

    Linda L

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De onderste is inderdaad het leukst. Ik ben al laat, maar moest er geloot worden...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Ingrid,

    Zoals je weet is naaien mijn ding, en ook al hebben we juist geruild, mocht je het nog zien zitten, wil ik dat nog wel eens doen. Heb alleen de pech dat ik ook het groene stofje het mooist vind... daar kan ik ook iets jongensachtigs mee maken voor mijn klein manneke! :)

    Groetjes

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. "Iets ruilen"......ehhhhh.....moet ik ff over nadenken wat........
    Maar ik wil wel gaan voor het flanelletje.
    Fijn weekend,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die bovenste heeft iets spannends omdat je 'm niet helemaal kunt zien, dus daar ga ik voor!
    Ook al hebben we net geruild, ik waag gewoon een gokje.
    Groetjes,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ingrid (Punky Wunky)11 december 2010 om 18:32

    Ik sluit me bij mevrouw pardoes aan. We hebben niet zo lang geleden wat geruild, maar ik zou nu graag ook in de hoed voor het bovenste lapje! Wie niet waagt wie niet wint!

    Fijn weekend nog :)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)