zaterdag 11 september 2010

Blog hoofding

als ik aan het iets bezig ben
maak ik er altijd een enorme rommel van
dat werkt voor mij het best blijkbaar..
de tafel in mijn werkkamer ligt dan meestal al zo vol
met Dingen die ik Misschien ga gebruiken
dat ik uitwijk naar de kamer ernaast
alles zit onder de inkt, lijm, verf..
zodat ik vaak langer bezig ben met Opruimen dan het Maken
hier was ik bezig met de nieuwe banner
bloghoofd, blogentré, header, kop, blog-begin,
allerlei namen heb ik al langs zie komen
 de mooiste woord vond ik van Fleurfatale 
..blog hoofding...

-de bestellingen voor de kraanvogeltjes
beginnen ook lekker binnen te lopen
deze in het mandje op de tafel zijn voor Sarah-

10 opmerkingen:

  1. Ziet er gezellig uit zeg, die mooie werkplek. Bij mij is het ook altijd een bende daar waar ik knutsel. Hoort er bij denk ik, zo'n volle, kleurrijke tafel werkt inspirerend.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh, mijn hart maakte een sprongetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om zo te frutselen met mooie spulletjes!
    Je nieuwe 'blog hoofding' is ook erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo heerlijk. Ook zo herkenbaar. Zo ziet het er bij mij ook vaak uit. En altijd allerlei mandjes en schaaltjes om alle dingen die ik maak neer te leggen/ overzichtelijk te maken. Die vogeltjes daar ben ik nu ook helemaal verslaafd aan! Mijn lief is er ook erg bij mee...

    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hihihi! dat is bij mij ook ! En ook ik steek vaak meer tijd in het tevoorschijn halen, opruimen, fotograferen en op het net zetten van mijn maaksels dan in het maken van... Ik heb eigenlijk een assistentje nodig : het mag een 'hij' zijn ;)... Als iemand zich geroepen voelt...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie Bloghoofdding!
    En lekker rommelig, een vriendinnetje van mijn dochter zegt wanneer ze bij mij is: "gezellig rommelig hier"!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb wederom iets bijgeleerd vandaag,
    wist niet dat je een banner ook echt in elkaar kon knutselen
    maar nu je het zegt
    dacht dat je dat digitaal moest doen
    maar echt knutselen is even tof !

    hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het heeft allemaal een goed doel gediend, want hij is mooi geworden! En rommel maken vind ik altijd erg goed voor de creativiteit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. i love this photo! very dutch color(i think)

    thank you!

    miho

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)