maandag 16 augustus 2010

PIF (of het genoegen van het geven..)

Van Martine ontving ik deze prachtige knopenketting
en de gezellige papiertjes.
Dat via Geef Het Door of  Pay it Forward
die door Blogland gaat
het idee is je ontvangt een kadootje en je
stuurt er weer 3 naar anderen
-prachtig gegeven-
hoewel ik vrees dat ze elkaar gaan kruisen
dat we overspoeld worden
met PIF's
en dat zo ongeveer iedereen al eens meedeed.
(misschien iets voor de buitenlandse lezers?)
maar: als je mee wil doen ;
(ook als je al mee deed! )
de eerste 3 die reageren stuur ik een kadootje
en zij weer aan drie anderen -via hun blog-
-weinig moeite, veel plezier-

-nu ga ik mijn consumptiebon die ik ontving
inruilen voor een kopje koffie..-

nagekomen bericht:
dat ging toch vrij snel..willen de 3 die gereageerd hebben (bedankt)
hun adres naar mij mailen
stuur ik z.s.m. een kadootje..

7 opmerkingen:

  1. Ja, ik doe graag mee... ben alleen niet zo heel aktief op mijn blog, dus hopelijk vind ik weer 3 anderen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. JA, ik doe met liefde mee, ben nu toch bezig met een Give-Away dus kan een PIF er ook nog wel bij!
    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had hier nog nooit van gehoord, maar vind het wel heel erg leuk. Daar wil ik graag aan meedoen. Ik ga even nadenken wat ik ga maken maar dat komt wel goed. Intussen ben ik helemaal verslaafd aan jouw blog. Kijk eigenlijk als eerste wat er weer is toegevoegd. Ben helemaal onder de indruk van hoeveel, hoe vaak en hoe leuk!
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kadootjes!
    en wat een pifplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt wel een ketting van mijn hand!
    gr,
    Bjør

    BeantwoordenVerwijderen
  6. That is a beautiful way of doing this swap!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toen ik net thuiskwam heb ik mijn cadeautje in de brievenbus gevonden. O, wat een feestje! Van de enveloppe tot de inhoud toe! Wat een prachtige vogeltjes! En kaartjes en knopen! Ben er heel blij mee, dank je wel Ingrid! Ik ga straks mijn PIF op m'n blog zetten!

    Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)