maandag 12 december 2016

Ok, de laatste sterren :-)




Dat met dat vastplakken is misschien niet helemaal
duidelijk, plak steeds elke punt die je in de andere
schuif vast, daarna plak je alle losse punten 
aan de bovenkant vast, eigenlijk komt het erop neer
dat je zoveel mogelijk losse punten vastplakt :-)


Dit zijn echt de laatste hoor, ik begreep al dat
enkel lezers wat verveeld raakten van al die knutseldingen.
Helemaal niet erg hoor, het kan geen kwaad
om je af en toe eens te vervelen ;-)

Ik wens je een fijne dag
-X-

9 opmerkingen:

  1. Ik ga er een miniworkshop van geven op mijn handwerkclub. Moet ik wl eerts oefenen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi allemaal !! Love it !! Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mij ook :)
    (Briljant die laatste opmerking, hahaha!)
    Liefs Tink

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Was leuk om te doen. Soms snap ik er helemaal niks van als ik iets van origami probeer maar dit was zelfs voor mij realiseerbaar ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind al die knutselideetjes van je juist erg leuk. Gaat helemaal niet vervelen.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)