woensdag 16 maart 2016

Adventure


Ha, dank jullie wel voor alle reacties gisteren,
en ook op -is het wel leuk- bericht van 
de dag ervoor, heel erg lief van jullie!
Ik verkocht zelfs een aantal van de Be reasonable print.
Toen P. het winkeltje maken kozen we voor Bigcartel
omdat ik zo'n leuk platform vond, maar in de 
praktijk bleek het niet goed te werken.
Je kon niet betalen via Ideal dus er moesten 
veel mailtjes verstuurd worden met Iban codes en al.
(dat deed P. hij zou de hele technische kant 
van de site beheren, haha)
Ook Paypall deed het vaak niet, waar wij dan
weer niets aan konden doen, enfin..
P. heeft het hele winkeltje overgezet naar Wordpress,
waar het allemaal veel makkelijker is 
veel minder uitleg nodig, en Ideal :-)
De link staat rechts in de sidebar, als je
op Lov-ing wool klikt ben je er al,
dat is niet ver lopen naar de winkel, toch?


We kunnen elke tekening printen in allerlei formaten,
dus als kaart, A5 of A4, wat je leuk vindt.
dat is het voordeel van een eigen printfabriekje :-)
Dus mocht je iets zien hier of op Instagram
en het staat niet in het winkeltje kan je via het 
contactformulier vragen of het mogelijk is.

Wel, het is een avontuur, het winkeltje, wat 
hier eindeloze vergaderingen oplevert en waar we
nog steeds hard aan werken om het mooier
en beter te maken, maar ook al is het misschien
niet perfect allemaal, er wordt met liefde en
aandacht aan gewerkt, dat verzeker ik je!

Dus nu ga ik op de uitkijk naar nieuwe dingen,
dingen die mij inspireren om tekeningen 
en foto's te maken, leuke DIY projectjes en 
natuurlijk Eerste zinnen, want zonder die..

Nu het dan toch een rommel bericht is geworden,
op Facebook maakte ik een evenement aan van
mijn boekenfeestje, per ongeluk niet openbaar
(ik snap er niet zoveel van dat hele Facebook)
dus maakte mijn uitgever Kosmos nog een openbare..
Je kan mij een vriendschapsverzoek sturen of jezelf
op de gastenlijst van Kosmos zetten..
(dan kan ik zorgen dat er genoeg hapjes
en kadootjes zijn voor een ieder die de moeite 
wil nemen om te komen)
Snap je het nog, nee he, zie je dat bedoel ik
nou...wel, ik zou het erg leuk vinden als je komt.

Ik wens je een fijne dag
-X-

6 opmerkingen:

  1. Heerlijk, zo'n rommelig bericht. Ik ga kaartjes uitzoeken......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Ingrid.
    Wat zijn jullie druk in de weer met de winkel. Super leuk en wat een uitdaging weer. Heerlijk om dat samen met P. te doen. Wat betreft het feestje zou daar zo graag bij zijn. Is voor mij onmogelijk dat weet je volgens mij. Anders was ik ZEKER van de partij.
    Heel veel succes met al je bezigheden.
    Fijne dag en een lieve groet
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed dat P. zelf tegen de probleempjes met de winkel aan liep én dat hij het zo goed voor je heeft opgelost.

    Heel veel succes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, leuk bericht.
    Ik ben blij met de oplossing, want ik wilde de tekening ook zo graag kopen, maar strandde bij Paypal.
    Dus nu ga ik gewoon wéer naar je winkel....
    Mooie dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met je blog-verjaardag. Ongelofelijk is het eigenlijk dat ik al 6 jaar je berichten lees. Ga er vooral mee door, maar laat je niet gek maken. Gister viel je uitnodiging in de brievenbus, bedankt hiervoor. Ziet er prachtig uit en ik ga mijn best doen om vanuit het zuiden naar A'dam te koersen. Heel veel succes met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik volg je kun je het nog volgen bericht prima hoor! En ik denk de meesten van ons. Wat fijn on te zien dat alles nu vorm begint te krijgen. Met en zonder hulp van je lieve assistent ;-) Je bent een bron van inspiratie, Ingrid. Dank daarvoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)