donderdag 10 december 2015

Oh all those Th-ing-s..


Ooh jongens (meisjes) ik zit helemaal met mijn hoofd
in de spullen, prijskaartjes en dat soort dingen.
Ik kon er vannacht helemaal niet van slapen,
gisteren ben ik het winkeltje voor 1 dag (op 2 dagen:-)
gaan inrichten en ik kon mijn gedachten daarover
niet meer stoppen, ik bleef maar malen:
-zijn het wel genoeg spullen, en leuk genoeg
is het niet veel te rommelig allemaal
-en ah ik moet dat nog meenemen 
-is het niet te duur, of juist te goedkoop..
En zo maar voort..pas op het moment dat ik dacht;
wat maakt het eigenlijk uit, ik doe mijn Best,
het is ook gewoon voor de lol allemaal..
viel ik eindelijk in slaap, maar toen was het 
wel al half 5 (zo jammer dat je niet tot dat 
punt kan komen om 11 uur, maar blijkbaar 
moet je eerst door al je zorgen en gedachten heen,
net zolang totdat er geen eentje onbesproken is..)


Dus vandaag ga ik alles afmaken, gezellig neerzetten,
nu staat alles op grote stapels op elkaar,
ik ben dol op stapels maar ik denk niet dat iemand
er zo wijs uit kan, haha..

Ik wens je een hele mooie dag, en het zou echt
heel erg Leuk zijn als ik enkelen van jullie zou 
mogen begroeten deze zaterdag of zondag de 20ste
aan de Middenweg 31 in Amsterdam.
Ik weet dat het voor het meeste mensen te ver weg is,
maar misschien kan je er een dagje van maken,
zomaar onverwacht... je kan in de buurt parkeren
en ook met de tram is het makkelijk te bereiken,
daarnaast wil ik je van harte welkom heten,
of je nu komt niet!
(Al mijn boeken zijn ook te koop, dat klinkt wel:
al mijn boeken :-) en natuurlijk zal ik signeren,
mocht iemand dat leuk vinden.)

Ik wens je een fijne dag
(ik hol nog even verder)
-X-

7 opmerkingen:

  1. Oh lieve Ingrid, het wordt vast heel erg leuk en gezellig! Alleen al het feit dat jij daar staat te stralen maakt het goed! Ik vind het echt heel jammer dat ik op beide dagen verhinderd ben, anders had ik er zeker een fijn dagje van gemaakt! Succes met alles vandaag, en lekker genieten zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel plezier, geniet ervan!! En ja, vanuit Brabant vind ik het toch even te ver, en nog teveel te doen zo aan het eind van het jaar. Dus mij gaat het niet lukken. Ik hoop heel veel anderen wel!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik weet zeker dat je winkeltje druk bezocht word met al die gave spulletjes....heel veel succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helaas kan ik niet komen. maar er zal genoeg aanloop komen hoor. En is het op dan is het op. Makkelijk hoef je het ook niet mee terug te nemen :-) Heel veel plezier en succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel succes en plezier! En niet meer wakker liggen, komt vast goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat leuk. Ik kan echt niet, wat jammer. Heel veel succes en plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga de 20e heel gard proberen te komen. Vanuit Arnhem en met een verstuikte enkel nog wel, maar ik moet en zal in die kelder komen ;)

    Ik kijk zo erg uit naar je chaotische rommeltje; heerlijk!

    liefs, ieke

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)