vrijdag 27 februari 2015

Friday already..


En dan is het ineens al weer vrijdag,
en als je mij nu vraagt wanner ik wat gedaan heb
deze week, ik je dat moeilijk kunnen vertellen..
Terwijl ik elk uur heb meegemaakt zo ongeveer
elke minuut evenveel gedachten had als op dit moment.
Ik heb mijn huisje aangeveegd (meerdere keren,
want de woonkamer is tevens mijn werkplek,
en ik maak er altijd een rommel van als ik bezig ben..
Ik heb getekend, gefotografeerd, knopen doorgehakt
(hele spannende knopen, maar daarover later meer)
Mensen gemaild, naar buiten gekeken, gefietst,
het eerste madeliefje gezien, moccataart gegeten..


Nagedacht over van alles en nog wat,
gehaakt, dingetjes gevouwen, nee gezegd 
terwijl ik eigenlijk nog twijfelde, me zorgen gemaakt,
met enige afschuw naar het nieuws gekeken,
gewikt en gewogen en een hele planning gemaakt
voor mijn nieuwe project..
Kortom ik was zo bezig als wat, en elk moment 
leek even belangrijk, maar nu is het een herinnering
en al zou ik je niet meer precies kunnen zeggen
wanneer ik wat deed, zou ik je wel zeggen
dat het een goede week was..

De foto van het stoeltje nam ik overigens in Marrakech,
(ook al weer zo'n verre herinnering :)

Ik wens je een heel mooi weekend
-X-

11 opmerkingen:

  1. wat een prachtige foto's! allebei uit marrakech of is de eerste je eigen huis?
    in mei gaan wij met onze dochter(tje)s naar Marokko, heb er zo'n zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's! En ook een fijn weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, de tijd vliegt voorbij. Als ik mijn agenda terug blader weet ik wat ik allemaal gedaan heb. Het lijkt wel, hoe ouder je wordt, hoe sneller de tijd gaat. Zaten er maar wat meer uren in een dag. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben zo benieuwd waar je nu weer mee bezig bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Onvoorstelbaar hoe snel de weken gaan he! Niet normaal. Ben heel benieuwd naar je nieuwe plannen :) Fijn weekend vast! Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo te horen een hele volle week. Denken is niet niks doen. Dat vraagt veel tijd, energie en levert hopelijk dat op wat jij wilt. Vooral als je ook nog knopen doorhakt en de gedachten acties worden.

    Op naar weer een nieuwe, leuke, drukke week, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat schoonmaakspullen er zo mooi uit kunnen zien. Prachtig stoeltje wat ook in sommige Nederlandse huizen en tuinen prachtig zou staan.
    Tel eens alle minuten van je denktijd: zo, dan heb je echt een drukke week gehad.

    Fijn weekend, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij bent druk geweest...hopelijk is je hoofd iets leger???
    Wat een kostelijk verhaal weer...ik wens je een mooi weekend...
    groejes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer! moccataart :) Wat grappig dat stoeltje. Gezien het bolletje wol dat eronder hangt een gevalletje creatieve (huis)vlijt. En Jee, de spanning stijgt. Hoeveel nieuwsgieriger moeten we nog worden voor je je plannen onthult. Ik kijk ernaar uit!
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Time flies when you having fun .... Vandaag is ook al weer bijna voorbij en het was heel leuk bij Loods 5 in Zaandam, waar jouw boek overal en nergens ligt! En maar zeuren die boeken " neem mij mee", maar ik heb het niet gedaan en heb besloten om morgen jouw boek te gaan scooren bij de boekhandel om de hoek.....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Huhuuu, spannend dat nieuwe project. Want wat gaat het worden???
    Jeannine

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)