dinsdag 16 december 2014

Crochet mittens..


Voordat ik mijn gehaakte handschoenen 
in de aanbieding gooi, wil ik iedereen bedanken,
hoewel ik er ook wel een beetje van schrok ;)
voor alle reacties op de tekeningen.
Ik doe mijn uiterste best alles deze week nog in orde
te maken, hoewel ik vandaag eerst nog even naar 
het printmannetje zal moeten gaan. 
Omdat het inmiddels duidelijk is dat hij zich niet
laat opjagen (en dat is misschien ook wel de juiste houding)
en omdat ik maar twee handen heb, vraag ik een beetje geduld.
Wel zal ik vandaag alle mailtjes beantwoorden.
Ik moet zeggen dat ik na die ontplofte mailbox,
een lichte aarzeling had om de handschoenen er op te zetten..
(op de foto hierboven zie je dat ik op de stoel
ben gaan staan om alle wanten er op te krijgen)


Ik heb wekenlang zitten haken, 
dat klinkt vermoeiender dan het is, hoor.
Ik haak terwijl ik tv kijk (eigenlijk heb ik helemaal geen tv,
maar kijk ik op mijn laptop via uitzending gemist,
en ondertussen haak ik, min of meer zonder te kijken,
het gaat gewoon vanzelf..
O.k, je kan ze dus bestellen, ze zijn allemaal verschillend,
het materiaal, dat staat erbij, maar ook de haaksteek.
(En oh, die mix wol met bamboe kende ik helemaal niet,
is echt heel fijne zachte wol)
Als je mij een mailtje stuurt, kan je het nummer
van degen die je graag wil, erbij zetten,
maar het zou dus kunnen dat ze er niet meer zijn.
Dit is dus een soort van op is op,
ik lijk wel een medewerker van een supermarkt ;)


En dan natuurlijk de prijs, niets zo lastig
als het bepalen van de prijs van handwerk..
De uren die je erin steekt (ook al zit je gezellig voor je laptop;)
kan je niet omrekenen, het zou onbetaalbaar worden.
Op de markt vroeg ik er iets meer voor, maar omdat ik het zonde
vind als ze hier in de kast verdwijnen, vraag ik er 12,50
per paar voor en nog 1 euro voor het verzenden.
Ik kan niet beloven dat ik je vandaag nog terugmail,
maar ik zal zo snel mogelijk antwoord geven.

Ik ga hier nog even verder met winkeltje spelen,
ik zal mijn inpak medewerkers (haha, was het maar waar,
ik zou ze goed kunnen gebruiken nu) vragen alles 
in orde te maken.

Ik wens je een fijne dag
-X-

6 opmerkingen:

  1. Na het lezen van je blog zit ik alweer met een grijns op mijn gezicht, dankjewel. Heel veel succes met de verkoop!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is natuurlijk jammer dat je het afgelopen weekend door het slechte weer weinig verkocht hebt, maar stiekem ben ik blij dat ik nu ook je tekeningen van je kan kopen, ik kijk uit naar je post. En met de handschoenen maar je vast ook heel veel mensen blij, ze zijn ook zo mooi.Geniet van deze zoals het er nu uitziet zonnige dag. Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn enig en echt niet te duur. Ik maak en verkoop ze zelf maar er zijn vast genoeg kopers. Vingerloze handschoenen zijnnzo handig.
    Leg je inpakpapiertjes alvast maar klaar.........

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Je raakt ze vast snel kwijt. Ik heb met je tutorial al een paar gehaakt, dus ik ben voorzien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig dat het zo goed loopt, merk je meteen dat je gewaardeerd wordt :-)
    groetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. succes zeg! Ik heb m'n tekening in ieder geval vandaag binnen gekregen, blij mee!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)