woensdag 2 april 2014

The right people (and a winner)



Het was fijn geweest
als ik meer dan 100 typemachines had kunnen uitdelen,
maar dat kan natuurlijk niet...
Hartelijk bedankt voor alle leuke reacties,
ik wil de type machine graag opsturen naar
Heidi Hammers
Als je je adres wil mailen,
maak ik het in orde, dank je.

Deze quote heb ik boven mijn werktafel gehangen,
naast wat andere briefjes met aanwijzingen ;)
(zoals hup, en alles is al eens gedaan 
maar niet door mij van Octavie)
er kan Zomaar een moment zijn
dat het de dingen weer in perspectief plaatst..

Ik wens je een fijne dag
-X-

8 opmerkingen:

  1. Lieve Ingrid
    Prachtige quote. Heb hem ook boven mijn werktafel gehangen. Kan er wat mee. Dank je.
    Ik wens je een heel fijne zonnige dag.
    Lieve groet Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie quote inderdaad en helemaal waar. Ik wens je een fijne dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waarheden zijn het ingridd fijn het zo weer eens te lezen
    dank voor je mooie berichtjes dagelijks kijk ik op je blog en word er altijd weer zo blij van!!! fijne dag weer en geniet van al dat moois. ik ga vandaag HUPpelen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze quote kan veel mensen steun geven. Dank je voor het delen.
    En het blijft tof dat je een typemachine aan een van ons schenkt.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw....wat een verrassing, dat had ik écht niet verwacht...oh, ik ben er superblij mee Ingrid! Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een hele fijne! Ik noteer hem!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Heidi!

    Mag ik vragen welk programma je gebruik om op je foto's te schrijven?!

    Gr. Vicky

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Heidi!
    En wat een mooie quote Ingrid:-)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)