woensdag 17 april 2013

Winners & a shopping list

allereerst hartelijk bedankt voor alle 
leuke, lieve reacties (en Zoveel) over mijn boek 
natuurlijk zou ik ze het liefst gewoon uitdelen,
maar dat gaat gewoon niet..
dus ik zou graag een boek geven aan:
Made by Mriek, Roos voor Rianne,
Leatitia, Helma en Studio Neeltje
als jullie je adres willen mailen,
zal ik het signeren (ha) en opsturen..


ik ga boodschappen doen
met de ellenlange lijstjes in mijn jaszak:
appels, meel, koffie, slagroom,
zoutjes, wijn, jurk...
jurk (ojee!) thee, rozijnen, olijven,
lippenstift, limonade, strik voor in het haar ;)
en Zo voort..

ik wens je een Fijne dag
-X-

28 opmerkingen:

  1. Fijn voor de winnaars!
    Succes met de boodschappen...
    Ik heb gisteren een voordeel treinkaartje gekocht dus
    maak de appeltaart maar extra appelig en de koffie lekker sterk!
    I'll be there!

    ;-) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het wordt vast hee leuk, heel veel foto's maken hoor!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met je boodschappen! Is zo'n vrolijke bloemenjurk van King Louie niks voor jou? Een mooie dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat aan de winnaressen en succes met de boodschappen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, hoe kan ik die toffe giveaway nou weer gemist hebben! Gefeliciteerd voor de winnaars! (En toch maar even gewoon bestellen dan, dat mooie boek :-) )
    Succes met de boodschappen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jij ook een heel fijne dag met lekkere boodschappen en een mooie jurk :) Proficiat aan de winnaars van je boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie tekening! Die deel ik gegarandeerd op FB!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd winnaars! (riep zij lichtelijk afgunstig :))
    Wat een leuke tekening zeg, zo vrolijk.
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah, te vroeg gejuicht! Ik dacht dat ik de ' helma'. Was die gewonnen had! Jammer, maar.. Dan weet ik al wel een mooi verjaardagscadeautje! Gefeliciteerd winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd voor de winnaars!

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Eigenlijk doe je best een 'kringloopjurkje' aan, niet dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd winnaars! En wat een leuk plaatje, leuke jurk!
    Su6 met alles, maar dat zal zeker goed komen!
    Groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Aaah jammer! Gefeliciteerd voor de winnaressen! En jij heel veel succes met alle boodschappen! En met het vinden van dé jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Winnaars gefeliciteerd... leuke leuk...
    Het boek is zo leuk... heb hem al een week en kijk er een paar keer per dag in... zo leuk!!!

    groeten Linda kruijer
    studiokeesengrietje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zou die getekende jurk aandoen:)
    Veel plezier!!
    Geniet!!
    Liefs Theetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd voor de winnaars en als je niet gewonnen hebt................snel gauw naar de winkel want het boek is echt SUPERLEUK! Ik geniet er elke dag van.
    Succes met de voorbereidingen.
    Groet uit ´t hoge Noorden
    Doesjka

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het boek is te gek! Klinkt goed je voorbereidingen, succes en veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een prachtige stoffen op de foto, daar een jurkje van lijkt mij ook al een feestje ..
    lieve groet,
    sija

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd voor de winnaars!!! En succes met de boodschappen en natuurlijk de jurk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk voor de winnaars en jij succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een Heerlijke tekening! Jammer dat ik je boek niet heb gewonnen; de winnaars boffen. Gelukkig heb ik een geweldige boekwinkel om de hoek (waar jouw boek prominent tentoongesteld lag, by the way!)
    Groetjes,
    Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Alle winnaars...gefeliciteerd.
    En Ingrid, waarom een jurk.... ga gewoon op z,n frans......met een mooi gebloemd schortje over je kringloop outfit, dan zul je er perfect in stijl uitzien...handig ook voor het uitdelen van de appeltaart.
    Veel zonnige groetjes en beaucoup de bonheur pour la fete des livres, Mendelina
    Me



    Mendelina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Joehoe! Leuk! je mag 'm persoonlijk overhandigen zondag :-) (scheelt weer postzegels enzo)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoera hoera hoeraaaaa!! (ik denk tenminste dat ik de Helma ben die gewonnen heeft...misschien moet ik toch ook eens een gezellige bijnaam gaan bedenken..voor deze bijzondere gevallen..;>) Ooh, wat ga ik mijn vriendinnetje blij maken! Bedankt lieve Ingrid, you really brighten up my day!! En veel plezier met het feestje, dat wordt echt genieten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hello there Ingrid! Your book looks beautiful! Is it going to be published in English too? I would loooove to have one. I just discovered your work via Pinterest and I am loving everything! xo from Hawaii, Merissa

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh damned die weggever heb ik gemist. Mmm als ik weer eens een keer ruimer in de centjes zit ga ik zekers op zoek. Ennuh idd een leuk kringloop jurkje zou helemaal super zijn hihihi. Ik wens je een super dag toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Beste Ingrid, wat maak je me hier blij mee en wat ben ik een dommerd dat ik het nu pas lees.
    Dat ik twee weken geleden in boekhandel Donner (Rotterdam) stond te balen dat het boek was uitverkocht heeft dus duidelijk een reden gehad :-)
    Deze regenachtige dag heb je voor mij in ieder geval een stuk 'brighter' gemaakt. Bedankt!

    Liefs, Cora

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)