donderdag 6 december 2012

Snow, Flow and a sentimental song..


is er toch een beetje echte sneeuw gevallen,
niet veel, maar het heeft iets magisch, nietwaar,
de wereld ziet er gewoon mooier uit,
zelfs de vuilniszakken op het achterplaatsje,
zien er gezellig uit...
en terwijl ik dit typ, draaien ze dit liedje,
op de radio, wat er wonderwel bij past..

nu hoop ik natuurlijk niet
dat er Teveel sneeuw gaat vallen,
zodat iedereen thuis blijft (of sneeuwballen gaat gooien)
dit weekend,
nu ik zoveel moeite doe,
om ons kleine winkeltje in orde te maken..
(die lelijke kerstman heb ik al jaren,
van alles moois uit de kerst-mand breekt wel een keer
maar deze duikt elke keer weer op....)


op het moment ziet het er nog ongeveer zo uit,
maar dat gaat goed komen,
dat Moet ik wel geloven,
anders zou ik het winkeltje sluiten,
nog voordat het geopend is,
om door een bos gaan wandelen,
op zoek naar Roodkapje,
met de knerpende sneeuw onder mijn voeten...
en de boel de boel laten..


omdat ik echt geen puf heb,
om alle boeken die hierin de schouw 
naar boven te tillen,
heb ik er nu een lintje voorgedaan,
wat zoveel betekent als niet te koop,
en nu hoop ik werkelijk,
dat niet iemand er een boek tussenuit trekt...
het is nogal een wankele stapel..


gisteren kocht ik de Flow,
er hadden mij al berichten bereikt via Twitter,
dat ik erin stond,
maar het is toch een vreemde gewaarwording,
om in een boekhandel in een blad te bladeren,
en jezelf daar tegen te komen,
bedankt overigens voor alle leuke reacties,
ook op mijn Flow-blog-bericht..
(ik vond het Best wel spannend allemaal)


ik ga weer verder met organiseren,
de berichten van de komende dagen,
zullen misschien wat rommelig zijn,
in verband met de Grote Drukte
van het Organiseren...

wens ik jullie een hele mooie Donderdag..
-x-

14 opmerkingen:

  1. Heel fijn om je tegen te komen, kocht twee tijdschriften gisteren, Flow en Knippie en twee keer raak, ook fijn om de dame achter het blog te ontmoeten, ik had je trouwens veel en veel jonger geschat :)
    Geniet ervan en heel heel erg van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kwam op je blog via de Flow. Ik heb zelf ook al twee jaar een blog, maar ´k was je nog niet tegen gekomen in blogland. En dat terwijl ik in real-life ong 7 kilometer van je vandaan woon. Heel misschien kom ik nog even bij je winkelen! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog een tip zodat er niemand een boek uit de stapel trekt...hang er een grote poster voor of een mooi stuk behang....Succes met het winkeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoals MeidenMama als zegt, zou ik er ook iets groters voor de boeken hangen. Je blijft altijd mensen houden waar een bord voor hun hoofd nog niet werkt, laat staan een lintje en denken: wat een leuke versiering? Wat voor leuks zou hier staan? Of helemaal niet denken. Succes met je weekendwinkeltje, jammer dat je zo ver weg woont...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel succes en weeral merci voor een fijn bericht om de dag goed te starten ;-) Ben curieus naar jou in de Flow zenne!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel succes met 't organiseren voor je weekendwinkeltje. Het wordt vast heel leuk.
    Leg maar een uitgebreide collectie deurmatten neer, zodat niet iedereen sneeuw en pekel mee naar binnen neemt.
    En wat een leuk artikel was 't in de Flow! 'Wat ben je aan 't doen?' is mijn favoriete rubriek (jammer dat 'ie zo aan 't begin zit, want dan heb je 't allerleukste al in 't begin gehad), maargoed.. Nogmaals, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ingrid.....zat gisteravond bij de buurvrouw de Flow te lezen ...en zo leuk dat ik jouw er in zag !!!...erg leuke reportage hoor!!...liefs van mij...Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben wel zo iemand die aangetrokken wordt door zo'n stapel boeken! Die dummy van de kunstgeschiedenis heb ik ook. En die Kinderencyclopedie, die had ik! (door brand in ouderlijk huis verloren gegaan....)
    Kun je daar nog eens een paar fotootjes als achtergrond mee maken, for old time sake :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zit nog op de Flow te wachten en kijk al uit naar de 101 woonideeën. Jij kost mij nogal geld hoor ;)
    Je Flow blog was geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Grappig eigenlijk hè, dat iets wat eigenlijk heel tacky is, met de Kerst toch die speciale glans krijgt, zoals die Kerstman van jou. Ik ga vandaag of morgen ook maar eens beginnen met spullen van boven uit dozen trekken voor de Kerst. Morgen sowieso een boompje halen.. Heel veel succes met het voorbereiden en alvast veel plezier. Nogmaals dank voor die fantastische leuke sterren slinger en de lieve kaartjes en zo.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk stuk over jou in de Flow! Mooie foto's ook, heel erg Ing-things.

    Succes met het winkeltje dit weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat stuk in de Flow!
    Veel plezier met je winkeltje in het weekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb het gelezen in de Flow... erg leuk Ingrid! Ook je gastblog trouwens ^_^

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)