zaterdag 16 juli 2011

Love, Snowwhite, and thank you..

ik zei het al eens eerder
een give-away is eigenlijk een merkwaardig iets
het is bedoeld om Blij te maken
en om te delen wat je hebt
maar dan komt het er uiteindelijk op neer
dat je meer mensen teleurstelt dan blij maakt
bedankt voor jullie fantastische droom-reis-verhalen
bij de Sneeuwwitje tas..
hij is voor : Maarnietvangrijs
als je je adres wil mailen
komt ie naar je toe.

nu ik toch bezig ben met de huishoudelijke mededelingen:
ik wil graag ruilen met:
Arnika
Pipowagen aan zee
Mapi
Roos
AnneHillegonda
Marije
(ook even een adres graag, bedankt!)

ps. omdat de lens van mijn camera gisteren kapot ging
(#$%@^&% grrr)
en de nieuwe pas dinsdag hier is
even wat 'oude foto's'

7 opmerkingen:

  1. Leuk!!!!
    En wat vervelend van je lens, daar zal ik ook enorm van gaan grommen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je wil niet weten hoe blij ik ben met deze prijs! Dank je!! Ik stuur je zo een mailtje.
    Groetjes, Sacha (maarnietvangrijs)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oei die lens was snel kapot, want volgens mij had je de camera nog niet zo heel lang?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn zaterdag begint al goed !
    Wat leuk !
    Mailtje komt eraan.
    Liefs en een heel fijn weekend.
    Wel jammer van die lens.....
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat jammer van die lens zeg!

    Knuffel
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het leuke van het meedoen aan giveways is dat je niets verwacht en dan toch heel verwonderd blij bent als je er wel eens bij bent ...dus maak je geen zorgen om dat teleurstellen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. giveaways zijn leuk daar moet je toch alsjeblieft niet schuldgevoel bij gaan halen... :-) nee hoor daarvoor is het leven te kort. gewoon alleen maar genieten van de blije gezichten die je tevoorschijn tovert!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)