vrijdag 25 maart 2011

This week I saw

deze week zag ik
heel veel appels
madeliefjes in het grasveld
en heel veel woorden op mijn blog

deze week zag ik is een initiatief van Roos en Daan
daar ook linkjes van andere deelnemers

zoals altijd geef ik mijn tekening/collage weg
aan iemand die dat leuk vind
laat even een reactie achter als dat zo is
(I give my drawing to someone who likes it,
please leave a note, if you do)

De tekening van vorige week is voor
Anja Brunt, als je je adres even wil mailen
dan stuur ik m op.

nb. las je op de tekening klikt zie je hem helemaal
(anders was hij echt mini!)

10 opmerkingen:

  1. ik vind al die appels wel heel leuk en weet er een goed plekje voor in mijn leefkeuken...fijn weekend Ingrid !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ook ik weet hier wel een mooi plekje voor te vinden en ding graag mee!
    Fijne voorjaarsdag!
    Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoals gewoonlijk weer prachtig! (En ik schrijf dit niet om er wat aan over te houden na jouw geweldige laatste cadeautje, maar gewoon omdat ik het echt vind!) Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ingrid, goed gedaan en de tekening van vorige week hoort heel zeker bij Anja! Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, ik moet meteen aan appelmoest denken. heerlijk met kaneel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat de appels aan de bomen niet allemaal zo'n mooi printje hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dat weer super leuk gemaakt! Onze collage queen!
    Bjør

    BeantwoordenVerwijderen
  8. even bijgelezen, want veel te lang niet hier geweest, druk druk druk, niet op mijn lijstje geschreven ;-) ach je kent het wel. Word altijd zo vrolijk van je blog, dank! fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee zo met die vrolijke appels! Ik zag vandaag bij de kringloop een doorzichtig gordijntje met appeltjes en moest meteen aan je denken. (Ik heb hem niet gekocht, maar heb wel een beetje spijt. ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaaa! Nog meer appels! Nog meer hoeraatjes! Ik wil ze wel... ze zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)