zaterdag 9 oktober 2010

Knutselen bij de Kachel of de Lapjes Loterij..

nu we allemaal weer naar Binnen gaan
is het weer tijd 
om met een kopje thee en  een Handwerkje,
-haken, naaien, vogels vouwen, tekenen-
bij de kachel te zitten

daarom, maar ook
 om mijn kantoor wat Leger te maken
om alle nieuwe volgers te vieren
om iedereen te bedanken
voor de reacties, mailtjes..
en Vriendelijke woorden

geef ik 10 lapjes weg
ze zijn allemaal ongeveer 90/100 cm
ik heb geprobeerd verschillende soorten
te kiezen, zodat er iets bij is van ieders smaak -hoop ik-

 het zijn allemaal vintage stoffen
behalve de 2de van links
die komt van de markt in Istanbul
ze zijn van katoen, behalve
de stof met bomen, is een jaren 70 gordijnstof
-wel soepel-
 en de 4de van recht, dat is flanel
-lekker zacht-
ze zijn allemaal ongebruikt

iedereen kan meedoen
volgers en toevallige passanten
ik vind het leuk als je volger word
maar er Hoeft niks...
-er moet al zoveel-

je kan een voorkeur opgeven
maar ik weet niet of het Helemaal uitkomt
met de loting (rond 20 oktober)
ik zou het  leuk vinden als je vertelt
Wat je er van zou Maken..
of niet, als je het nog Niet weet

If you live abroad, you can also join my
give-away
Tell me what fabric you like, what you're gonna 
 Make of it...
I'll choose 10 winners in about 10 days..

have a warm and creative weekend!
-x-

90 opmerkingen:

  1. We krijgen een nieuw bed en mocht ik winnen dan wil ik er graag een kussen van maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Count me in! Ik ben (nog) naaimachineloos, maar ga de Sint én Kerstman héél lief aankijken... tot die tijd wordt het handwerken. Mocht ik winnen, dan laat ik me graag inspireren door het patroon ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik zie een broekie voor mijn kleine broekie in maat 80! Van 't stofje de 5e van rechts en de grote stippen. Count me in!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe graag mee en denk aan tasjes en poppenkleertjes bij deze stofjes. Leuke give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh, in ons nieuwe huis kan best wat kleur. Ik kan zo al een aantal dingen opnoemen die ik nog moet maken om alles op te beuren.
    Ik doe mee dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk! Ik doe ook graag mee.
    Ik vind ze allemaal heel mooi.
    Ik heb twee dochters en voor de ene zou ik er een kleedje van maken, voor de andere een giletje. Ik heb graag dat ze bij elkaar passen maar toch niet hetzelfde dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een patchwork-euritmietasje met een mooi lint voor mijn dochtertje die net naar school gaat...ja, dat zou ik maken. Bijvoorbeeld met die ballen, die mini-rode roosjes en dan een mooi rood lint...

    Leuk, hoor! Ik doe graag mee met deze superactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat leuk! En wat een mooie lapjes! Ik vind ze allemaal mooi. Maar de lappen op foto 2 en 3 die links staan zijn mijn favoriet. Natuurlijk doe ik heel graag mee met de loting. Ik vind het prachtige stofjes voor bijv. een tas mee te voeren. Natuurlijk ook om vele andere leuke creaties mee te maken. Oh en ik volgde je natuurlijk al. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stofjes blijven altijd leuk dus doe ik graag mee. Als ik win, zal ik er iets van maken voor onze kinderen. Ik vind ze allemaal leuk maar die met de stipjes en tulpen het allerleukste (1e en 3e van links)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, wauw, wat een leuke give-away! Heb je zelf zoveel stofjes dat je er tien wilt missen? Wat gul van je!

    Ik vind de stof met de bomen helemaal het einde. Wat het wordt? Kussenhoezen! Het worden 100% zeker weten kussenhoezen. Ze vrágen er gewoon om! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben helemaal weg van nr. 3 en 8, en tegenwoordig maak ik graag kimono's voor mijn babydochtertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooie lapjes ! daar doe ik graag aan mee ! En die met de bomen vind ik erg tof : geen idee wat ik er mee ga doen dan trouwens, maar dat krijgt vast een mooie bestemming .

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke give away :)
    De bruine bomenstof zal ik gebruiken voor gordijnen in ons nieuwe huis!
    En de blauwe......een jurkje!!

    Happy weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oooooooh joepiedepoepie wat zou ik die graag winnen! Héérlijk fröbelen in de wintermaanden!

    Groetjes van Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi, ik doe graag mee! Ik vind de bomen erg leuk voor een gordijntje voor in de slaapkamer, daar is nog een raam(pje) dat nog een gordijn nodig heeft. De oranje bloemen zouden daar trouwens ook leuk staan. En dat blauw turquoise kan weer goed in de woonkamer, voor een kussen op het rotan stoeltje bv. Goede reden om te oefenen met m'n nieuwe naaimachine!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I am an Australian gal with a mother born in Arnhem, Holland and I am craving all things Dutch at the moment. I would love a piece of your fabric to start making a patchwork quilt to reflect my European Heritage. As I am a 70's baby I really like the retro-looking trees hanging first on the line from the left.
    Very generous of you to give away such beautiful pieces. Kind Regards, Yve.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. had ik nu net ook al berichtje achter gelaten?? ik weet het niet meer...er waren zoveel pagina's geopend haha...

    ik heb alleen een link op mijn blog geplaatst met een fotootje van jouw leuke lapjes. Vind je dat oké? Anders verwijder ik het. En ik doe graag mee! haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. These are all so different and so nice! love the florals :)
    I would make some new pouches:)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. dat stofje met die kleine rode en blauwe bloemtjes is zo schattig, oorknopjes en broches zouik ervan maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wow wat een leuk initiatief!

    die jaren 70 stof met bomen is zoooo mooi!!!!

    ik doe graag mee!

    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie stofjes, dat je er zomaar afstand van kan doen....een goed hart...
    Ik vindt het stofje met de bomen (bruine tinten) erg mooi.
    Wat ik ermee ga doen?..ik denk een mooi herfst-tasje maken voor mijn dochter, die vraagt er al weken om.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ooh wauw, ik doe graag mee. Voor de stippen of de bomen. I live trees. Van de bomenstof zou ik een tas maken en van de stippenstof, eh ook, denk ik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ik ben dol op motiefjes, dus ik zou waarschijnlijk helemaal niets doen met een lapje stof - behalve dan er heel verliefd naar kijken en verzinnen wat ik er allemaal mee zou kunnen doen!

    groetjes Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik ben een hele nieuwe naaister en moet nog veel leren dus ik weet nog niet goed wat ik zou kunnen naaien maar ik zou het verwerken in een kledingstuk denk ik. Ik volg al een tijdje je leuke blog maar kom vaak niet toe aan een reactie plaatsen...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Jij bent toch wel de attenste blogster in blogland!!
    Wat een heerlijke plaatjes.

    Ik maakte voor Rover een kiel van een oud kringloopgordijn en Elvis lonkte naar mij want zij wilde ook wel een kiel en het blauw/groene stofje op de laatste foto tweede van reachts zou een perfect stofje zijn. Of die gorijnen met de bomen die is ook wel tof ...

    Een schatkamertje wederom!

    -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat lief van je dat je zoiets doet! Ik vind het allemaal heel leuke stofjes en ik vind het zo heerlijk om op verschillende blogs te zien wat voor prachtwerkjes jullie allemaal daarmee kunnen maken. Jammergenoeg zijn een naaimachine en yours truly niet echt een goede combinatie, dus ik blijf genieten van alles wat ik in blogland aan zelfgemaakte leuke dingen zie en ben in jouw plaats al benieuwd wat iedereen die de stofjes ontvangt ermee zal aanvangen. Je zal intussen al wel doorhebben dat ik niet aan de giveaway meedoe, kan er niets mee, maar ik wou dit toch even kwijt omdat ik het echt waar prachtig vind wat je doet!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke stofjes allemaal! Ik laat me graag verassen, dus mocht ik winnen, dan maakt het me niet uit welke. Wat ik ervan ga maken weet ik nog niet. Misschien een rok voor mezelf, een broekje of truitje voor mijn neefje, een kussenhoes voor mijn toekomstige nieuwe huis of ik verwerk het in een knuffel. Zoveel stofjes, nog meer ideeën.
    groet, Inkie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. @Kris, leuk dat je een linkje op je blog hebt gezet!(foto is prima)
    @Daan, Elvis heeft een goede smaak, dat vind ik ook de mooiste stof ertussen, kleuren zijn in het echt prachtig..
    @ allemaal, wat een lieve reacties en Zoveel mooie plannen, bedankt daarvoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Deze stofjes zijn heel erg leuk voor het maken van tassen. Lekker kleurig, met mooie motieven daarvoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik doe ook graag mee; die zwarte met bollekes vind ik wel leuk, zou er waarschijnlijk een bloesje vr mijn dochtertje (6) van maken. Natuurlijk ,zou ik ook blij zijn met een vd andere stofjes en er ook wel een toepassing vr vinden!

    grz

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh, what beautiful fabric!
    I love the third from the right - the one with the flowers in the squares. I think I would be using it as a backing for a blanket/quilt .... or I would use a strip of it as an accent of a skirt or dress for my daughter ...
    I also love the black one with the dots. Looks like so much fun! I think I would make a skirt out of that one. Maybe even for myself ...
    Thanks for the chance to win!
    Greetings from Germany
    Ms Muffin
    ulli-xox[at]web[dot]de

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat leuk, Ik doe graag mee voor het 4de stofje van links dat witte met blauw en rode bloemetjes en blaadjes.
    Ik zou er een graag een tasje van maken waar ik mijn haakpennen in kan opbergen!

    x Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Leuke stofje, ik vind het eerste stofje het leukste (met de grote bollen).
    Ik zou er een leuke mandje van maken waar al mijn prulletjes in kunnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ingrid (Punky Wunky)9 oktober 2010 om 21:30

    Oh wat weer een prachtige give-away. Van die bomenstof of die met die oramje bloemen zou ik mooie kussenhoezen maken, voor op bed, de bank of welk plekje in huis dat een vrolijk kussen kan gebruiken.
    FIjn weekend nog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat lief van je.
    ik doe graag mee voor een mooi lapje. 4e van links is favoriet maar eigenlijk zijn ze allemaal mooi en zou ik met elk lapje heel blij zijn.
    Ik zou schortjes maken voor de kindjes waar ik als gastouder voor mag zorgen. we bakken elke dag onze broodjes dus schortjes zijn zeer welkom.
    Van de restjes zou ik popjes voor de kleinsten maken of kleertjes voor de andere popjes.
    Ideeen genoeg.
    Groet,
    guusje M.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oeh ik vind ze allemaal zo leuk! Maar het leukst vind ik denk ik die met de hele kleine bloemetjes, al weet ik niet wat ik er van zou willen maken. Van die met de rood wit en blauwe stippen zie ik al helemaal een slaapzak voor de baby voor me (die staat nog ergens in de planning).
    Leuke blog trouwens, ik volg je!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. ja, ik doe mee...
    een leuke strokenrok voor mezelf deze keer...

    zou ik dat kunnen???

    goed weekend,

    groet geeske

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Voel me vre-se-lijk hebberig worden Ingrid. Wat een mooie lappen! En die met die bollen....zou ik daar een rok uit kunnen halen? Ik zou het in ieder geval proberen...Maar alle andere lappen zijn ook zeer zeker fantastisch en een rok of tas waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Die met de tulpjes, dat zou een mooi tasje zijn. Of met de boompjes! Dat zou een nog mooier tasje zijn! Misschien moet ik gewoon 2 tasjes maken!
    Maar eigenlijk zijn alle stofjes welkom om mijn bescheiden collectie uit te breiden :)
    Ik doe dus graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. O wat een fijn kadootje! Ik doe graag mee, en als ik win, mag je zelf kiezen welk stofje ik mag hebben.
    Wat ik zou maken? Kleinste zoon begint bijna aan een nieuwe fase in zijn leven, school, en ik wil een afscheidskadootje maken voor zijn vriendjes in de opvang, waar hij 3 halve dagen per week naartoe gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Dat is nog eens een mooie waslijn! Wat lief, dat je al deze prachtige lapjes weggeeft!
    Ik ben vooral weg van de 3e van rechts, maar eigenlijk zijn ze allemaal mooi.
    Mijn jongste heeft net een nieuwe kamer en ik wilde nog wat kussentjes maken voor op haar bed.
    Daarvoor zou de lap goed van pas komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Voor mijn kleine meid maak ik een rokje,
    als het een van de bolletjesstofjes zou zijn.
    Anders moet ik nog even nadenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik plan een groot doek te maken om over tafel te leggen zodat de kinderen een huisje hebben met raampjes, deurtje en leuke figuurtjes. Het doek wordt wellicht een effen stof vol leuke versierseltjes. Kan ik wel wat leuke vintagestofjes gebruiken en omdat het niet altidj uit eigen winkel moet zijn. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Kussentjes voor mijn nieuwe eetkamerstoelen! Wat dapper dat je er afstand van kan doen! :-) Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. They look so bright all hung out together. My favourites are the bright red flowers on check (Istanbul), and the dark blue with flowers and diamonds. A beautiful collection to give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ha, wat een leuk idee.
    Ik ga je volgen, ook een goed idee.
    Nu nog mijn idee over de lappen?
    Ik vind ze allemaal mooi.Ik zou niet kunnen kiezen, geen idee.
    Een idee wat ik er van ga maken?
    Daar heb ik nu nog geen idee over.
    Maar ik ga alvast wel een idee bedenken.
    Groetjes, DEKAidee., Marleen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Oh, mooi zeg! Vooral die paarse met bloemen, en die met de grote bomen-pront!
    En wat ik ervan zou maken? Hm, kussens voor de bank, of een tas, of een rok voor mezelf.. Ideeën genoeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik vind ze allemaal prachtig! Ik zou ze graag gebruiken als voering voor kleine en grote hebbedingetjes... Om die te verkopen als eigen maaksels! Ik hou zo van prachtige gerecycleerde stofjes... Wat lief dat je ze weer deelt met ons.

    Ik lees je blog zo graag, je staat zo positief in het leven.. en kleurrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. O wat een leuke give away! Voordat ik mijn stoffenvoorraad ga opschonen zal wel even duren, zoveel heb ik nog niet. Ik vind het witte stofje met de bloemetjes erg lief (de 4e van rechts aan de waslijn). Ik zou er zeker iets voor de kinderen van maken. Een jurkje denk ik. Of 2, voor beide 1tje.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een mooie stofjes! Ik waag mijn kans, De tulpen, de bomen, de eerste bollen en de felgekleurde bloemen zijn mijn favorieten! Wat ik er mee zou maken, een tas ? een rok voor 1 van de meisjes misschien? of met die bollen zeker en vast één voor mezelf! of of of, nog zoveel ideetjes en plannen, ik moet er nog eens over nadenken! Dank je trouwens "to brighten up my day!", je hebt zo'n leuke blog, van jou ingthings word ik elke dag weer vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Kom via via op je blog terecht, wat een gezellige blog....
    En wat een leuke stoffen, dat je ze allemaal weggeeft..ongelooflijk. Maar goed als je er niets mee doet dan wil ik ook wel in aanmerking komen voor een leuk stofje. Ik vind de zwarte stof met grote stippen erg leuk, ik denk dat ik daar een tas van ga maken. De witte stof met de kleine stippen is denk ik erg leuk voor een jurkje voor een van mijn dochters volgend zomer...weet je k ben eigenlijk blij met elk stofje omdat ik overal wel iets leuks van kan maken en zelf nog geen voorraad stoffen heb.....succes met het loten want je krijgt vast heel veel reacties.
    En ik wordt volger want dat lijkt me wel gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik doe graag mee! Ik vind ze allemaal leuk, mooi :)
    Denk dat ik er een mooie tas van ga maken, mocht ik winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Slurp, kwijl.... Wat een fijne stofjes! Count me in! Ik doe graag mee met deze GiveAway! Ik zie al een tas voor me, of een laptophoes, of een mobiel zakje, of een iPad sleeve of......
    ;-)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wauw, wat een prachtige stofjes heb jij... En wat een leuke blog trouwens!!

    Ik ben al een tijdje op zoek naar de perfecte job en daar hoort natuurlijk ook de perfecte handtas bij! Dus dat zou het worden!! Of misschien wel een leuke omslag voor mijn agenda!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wow! What beautiful fabrics! I'd make cushion covers out of them :)

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ooooh wat mooi! Waar vind je toch zulke mooie dingen? Ik vind de stof met de kleine rode bloemetjes zooo mooi! Ik zou er een gehaakte tas van binnen mee bekleden. Dankjewel voor altijd al die leuke giveaways. Je zou drie keer zoveel volgers moeten hebben (komt vast nog wel) want je blog is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Whoepie! Wat een prachtexemplaren :)!
    Vooral die ene, helemaal links op de lijn, met
    oranje en roze bloemen, zwijmel!
    Daar zou ik wel een mooi kussentje van willen
    maken, of misschien wel een gordijntje voor de
    kast. Of misschien moet ik mijn grenzen is gaan
    verleggen en een leuk tutorial opzoeken :D!
    Bedankt voor deze lieve giveaway! Op mijn blog
    vind je er ook een... :)
    Liefs Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Prachtig[e lapjes!....en wat een reacties....ik doe weer mee count me in......Ben zelf ook met een give away bezig maar dat wordt makelijk loten want...jammer genoeg zijn de reacties bij mij minimaal ....maar ja wie weet....Met deze doe ik zeker mee!

    cinderella-creative-wereld.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  59. PS: Van waar heb je die prachtige wasknijpers??

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ik doe ook heel graag mee!!
    En wat zal ik er van maken....
    Een knipbeursje, een notebookcover,of toch maar een poppejurkje.
    Goede stofjes geven me inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat 'n prachtige stofjes! Daar zie ik al een direct een felle kleurrijke voering van een tasje voor onze jongste dochter of een pennezakje voor de muziekles van oudste dochter of een potloodrolzakje voor kleine broer zijn kleurpotloden of een slaapzakje voor de poezenknuffel van beide dochters en .... Woww, inspiratie genoeg hoor, ik doe dus heel graag mee met jouw lieve give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wat een leuke give-away! Ik zou ook graag meeloten voor één van die geweldige stofjes.....een voorkeur heb ik niet, alles is zeer welkom om mijn stofjesvoorraad aan te vullen. Ik weet nog niet wat ik ervan zou maken maar dat komt vast goed! Ik ben ook volger geworden....

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Hallo,

    Via Michja haar blog kom ik hier toevallig terecht. Wat een leuke give away, super idee om zo'n opruiming te houden.
    Mag ik mee doen?

    Wat ik er van zou maken??? een leuke tas of mand.

    Groetjes wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  64. ben op dit moment voor mijn dochtertje van 7 maanden aan het naaien, na 3 jongens ga ik nu helemaal los op bonte rokjes, zonder patroon

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Ha,
    Wat een mooie stofjes. Rokjes, rokjes en nog eens rokjes zou ik van deze leuke stofjes maken.
    In mini variant voor dochterlief en in mini-mini voor haar barbie. Ik heb vorige week voor het eerst een rokje genaaid. Recht toe recht aan naaien heb ik net geleerd. Maar o wat smaakt dit naar meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Och stofjes! Da's altijd geweldig! Ik vind de leukste de 4 rechtse (bovenste waslijn) en de meest linkse! Wat ik ermee zou maken? Wellicht iets voor mijn kindjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Oh, ik doe ook graag mee. Ik vind het bolletjes stofje (rood-blauw) erg mooi, maar ook nr. 2 en 3 van links en 1, 2 en 3 van rechts!!
    Ze zijn allemaal om ter prachtigst.
    Wat ik ervan zou maken? Afhankelijk van het stofje, een rokje voor mezelf, of een kleedje voor dochterlief. Of misschien een leuke tas?

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Ik doe ook graag mee...
    De stofjes die ik het mooiste vind... wat is het moeilijk... die met de grote bollen (rood, wit, blauw); het witte stofje met de bloemetjes (blauw met rood), het stofje met de bomen vind ik ook super, maar eigenlij vind ik ze allemaal wel mooi :)

    En wat ik er van wil maken... weet ik eigenlijk nog niet, iets niet al te moeilijk om te beginnen :). Als ik iets win, wil ik namelijk graag de naaimachine van mijn mama lenen, om zo voor de eerste x 'echt' met een naaimachine aan de slag te gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  69. O, wat een leuke loterij!! Ik vind er ook meerdere heel erg leuk!! Die met de boompjes (helemaal rechts)en de blauwe met bloempjes (vijfde van rechts), het flanelletje (vierde van rechts) en de witte met gekleurde stipjes (tweede van rechts). Ik zou er het liefste een rokje van maken, dan komt een patroontje het beste tot zijn recht. Misschien in combo met een ander lapje zodat het niet een te klein rokje wordt. Ik ben ook bezig met drie ouderwetse kerst stockings, daar kan ik ook wat moois in verwerken!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Zeg, ik heb je nog maar net 'ontdekt'! wat een leuke blog.
    Die zwarte stof met blauw, witte, rode bolletjes lijkt me nog iets voor een rokje voor mijn dochter van 9. Ze hangt in een fase waar bloemetjesrokjes eigenlijk niet meer kunnen maar toch vindt ze ze nog leuk. Maar ze wil zo graag kleren hebben zoals de rest van de meisjes uit de klas. Maar bolletjes … die zijn nog wel cool, cooler dan bloemetjes zoals mama altijd kocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Wat een leuke give away...en een leuke blog!
    Luek dat je op zo een toffe dingen kan botsen op het internet.
    De bolletjesstof en de bomenstof zijn beiden geweldig!
    ik dacht aan kussens voor onze tot nu toe kussenloze zetel (die ligt te wachten op het gepaste stofje) of een retro knuffel voor de dochter...

    BeantwoordenVerwijderen
  72. It is a fine give away. Ich nehme gerne daran teil.

    BeantwoordenVerwijderen
  73. wat leuk! ik zou er graag een hoesje voor mn yoga matje van maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Ik wil ook heeeeeeel graag meedoen! ik vind de bomenstof het mooist, maar alle andere stofjes vind ik ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Super mooie stofjes allemaal. Wat ik ermee zou maken ? Ik zou er een kadootje voor mijn zus meemaken die binnenkort jarig is. Als ik dan toch 1 mooi stofje moet kiezen dan is het degen met de kleine rode bloemetjes, prachtig stof !! :D
    x Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  76. samen met mijn dochter zat ik naar de stofjes te kijken. Ze vond deze met de bomen precies goed voor een laptoptas.
    groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Ik doe graag mee met deze give-away. Wat een leuke lappen! Moeilijk kiezen, maar ik ga voor de stippenstof. Daar zie ik wel een rokje in.

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Ik doe graag mee! Zoveel dingen die ik nog wil maken. Ik volg nog maar pas naailes en mijn tweede werkje zit er bijna op. Nu ja.. ik denk aan pennenzakken, slabjes, rokken, schoentjes, broches :)

    De stofjes die ik het mooiste vind? Op nummer één, de blauwe met de bolletjes. Op nummer twee, de blauwe met de streepjes en bloemmetjes en nummer drie, de rode met de tulpen :)

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Wat een leuke stofjes. Ik doe graag mee, al heb ik geen idee wat ik wil gaan maken. Waarschijnlijk wordt het een achterkant van een kussen of voering voor een tas.
    Ik heb geen voorkeur voor een stofje. Laat me verrassen.
    Ik ga je link plaatsen op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  80. een vintage tas daar droom ik nu al lang van ... maar ik kan er geen maken als ik geen vingtagestof heb ... nu maak ik er misschien kans op?
    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Ooh leuk! Ik doe mee hoor, ik zie al helemaal een leuke overgooier voor me met die leuke tulpenstof :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  82. wat een leuke actie : ik doe graag mee :-)
    wat ik wil maken?
    tja......dàt weet ik nog niet misschien een lief cadeautje voor een zwanger vriendinnetje?

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Die met de tulpen is prachtig (1e foto, derde van links)! Ik zie er meteen een rimpelrokje in voor dochterlief!

    Vele groeten,
    Vink.

    BeantwoordenVerwijderen
  84. De blauw-rode bollen en de bruine bomen zijn mijn favorieten. Ik wil eindelijk een rokje maken nu ik uit de zwangerschapskleren ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Oooh, ik hoop dat ik nog niet te laat ben om mee te doen? Ik zou er een kussentje van maken voor in mijn favoriete zetel! :)
    Liefs,
    Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Mooie stofjes, en leuke blog!
    Denk dat ik maar eens ga volgen!(:

    Ik doe kunstacademie, en weet wel raad met deze stofjes.

    Misschien verwerk ik ze wel in een mooie jurk!

    Nogmaals inspirerende blog!

    Liefs,Emmelie
    http://www.lepetitartistevoyager.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  87. het is nog 20.10.2010... hopelijk ben ik nog op tijd...
    90 op 100cm...mmm...net te klein voor een rokje voor mij...
    een hemdje voor m'n zoontje Pepijn (7.5mnd oud), maar dan zijn de stofjes misschien te meisjesachtig? Dan een rokje voor m'n nichtje Merel (1 maand oud), of een kleedje... en met alle restjes: kleine zakjes, een bloemenbroche... ik gooi bijna niks weg ;) alleen de echte mini-restjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Een toevallige passant, maar na het lezen van je blog word ik zeker een volger!
    Ik ben nog maar een beginner op naaigebied, maar ik krijg weer helemaal inspriratie en jeukende handen nu ik je give away zie! extra zin om hard aan de bak te gaan en te oefenen. Zo'n mooi stofje zou ik denk ik eventjes bewaren voor als ik zeker weet dat ik het kan, maar zou er erg graag een tasje (met evt. bijpassend toilettasje van maken) voor een vriendin waarschijnlijk.
    Groetjes!

    ow, zie alleen dat ik een beetje laat ben, haha. ik hoop dat ik nog mee kan doen en optijd ben :)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)