dinsdag 21 september 2010

Meneer en mevrouw de Boer..

..gaan een Dagje uit
om een uur of zes worden ze verwacht
bij Daan (zoon) in Utrecht
om even mee te eten
mevrouw de Boer heeft een heel programma
ze wil Nieuwe laarzen
in de Stad hebben ze veel mooiere dan in de Polder
even naar de Dille en Kamille
die hebben ze hier ook niet
en misschien al wat kerstkadootjes
(dat lijkt meneer de Boer wat voorbarig)

Ondertussen kunnen ze dan
ook wel even in Amsterdam naar neef Louis (vintage meubelen)
om te kijken voor een dressoir
wat ineens Heel erg Nodig is

en zo gaat ze maar door
alsof ze 3 dagen gaan, inplaats van een Paar uur
het duizelt meneer de Boer
van alles wat Ondertussen allemaal Moet
en het enige wat hij zegt is
'pak je Tas, dan gaan we..'

nb. de kaart van Jill van vandaag (Today I saw)
gaat naar mij....Hurray!

10 opmerkingen:

  1. Dan wens ik meneer de Boer succes en mevrouw de Boer een heerlijke dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel plezier!
    Hier schijnt straks de zon..dus U kunt Uw paraplu thuis laten!
    Groetjes uit Amsterdam,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet van De Grote Stad! En stiekem hoop ik dat we elkaar even tegenkomen hihi
    p.s. zojuist begon ik bij het ontbijt ook over de kerstkaarten van dit jaar - mijn man vond dat ook voorbarig ;-D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mmm de stad

    kga binnenkort ook maar weer eens dacht ik zo
    nu jij dille en kamille noemt....

    ach
    of misschien ook niet
    hihi!
    ik ben blij een boerenmeisje te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat klinkt als een druk programma. Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoera voor uitstapjes en fijne kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel plezier in de stad!
    Ik snap die kerst helemaal. Niks voorbarig hoor. Ik ben al bezig met mijn kaarten...

    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wens jullie een heerlijke dag, maar zo te lezen gaat dat wel lukken...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. en fijn in de stad? mijn lief is altijd blij als hij weer thuis is, ik heb gek genoeg altijd het idee dat ik dieper kan ademhalen waar de dom staat :)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)