woensdag 29 september 2010

Hella Jongerius (overal Ver vandaan..)

ik ben in het gelukkige bezit
van een wandkleed van Hella Jongerius
ze verkochten ze bij Ikea
het werd al lang van te voren aangekondigd
en ik heb een paar maanden de voorraden
in de gaten gehouden, voor niks ernaar toe gereden
stond er op internet, 1 stuks in Breda
kwam ik daar: net verkocht
of ze hadden er 6 in Groningen..
maar de aanhouder...

 de vaas (welbekend) kocht ik daar ook,
ik vind al haar  werk origineel en bijzonder,
een vriendin vroeg of ik in november
mee wil naar een overzichtstentoonstelling 
van haar (Hella Jongerius) in het
daar word ik Blij van, de tentoonstelling
en om haar weer te zien, we wonen nogal ver uit elkaar
maar het lijkt op het moment wel of ik overal Ver vandaan woon..

4 opmerkingen:

  1. Bofkont met dat wandkleed! Mooi!

    Ik ontdek overigens steeds meer 'zeeuwse blogs'; dat gebied daar ergens onder Rotterdam lijkt zo steeds meer 'hip en happening'. Ik moet toch echt snel eens die kant op, denk ik dan juist.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat prachtig! Bij Ikea vind je het soms toch maar weer. Zo leuk ook dat Hella Jongerius ook vooral voor het grote publiek bereikbaar wil zijn.
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die vaas staat ook bij mij in huis, ik viel er als een blok voor. Dat wandkleed is ook echt heel mooi! Die komt goed uit op die witte achtergrond. Ik woon en werk in Rotterdam en wist niet eens dat er een overzichtstentoonstelling van haar komt..bedankt voor de tip dus !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jaaa de poldersofa is mijn favoriet. voor camper heeft ze ook schoenen ontworpen trouwens.
    en inderdaad de aanhouder wint. ik kreeg uiteindelijk ook de witte vaas die er nooit stond.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)