woensdag 30 juni 2010

Uilenstempel



keek ik even op de blog van de Flow
op zoek naar het nieuwe vakantieboek
(ik was vroeger ook al een vakantie-boeken fan,
het Donald Duck zomerboek
was werkelijk een hoogtepunt)
kwam ik daar mijn envelop
met mijn stempel tegen
ik stuurde ze wat vogeltjes
van hun eigen papier

de stempel zet ik op zo ongeveer
al mijn post
behalve naar de belastingdienst ed.
hoewel het hun dag misschien
zou oplichten..

alle vogeltjes van het loterijtje
zijn uitgevlogen
bedankt voor de lieve reacties

tijd voor een nieuw project
een haakwerk
iets met knopen
toch weer papier?

1 opmerking:

  1. Ik zag die foto bij Flow en mijn oog viel meteen op de mooie uil!! Zo haakt alles weer in elkaar en kom ik fijne mensen tegen op allerlei leuke plekjes, net als meneer Jobse en mevrouw de Boer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)